Na osnovu dijela 5. Programa podsticaja zapošljavanja pripadnika branilačke populacije Zeničko-dobojskog kantona putem zapošljavanja u pravnim licima za 2025. godinu broj: 02-11-9725/25 od 14.05.2025. godine (u daljem tekstu: Program), općinska Služba za boračko-invalidsku i socijalnu zaštitu, opću upravu i društvene djelatnosti objavljuje
JAVNI POZIV
za dodjelu podsticaja zapošljavanja pripadnika branilačke populacije
Zeničko-dobojskog kantona putem zapošljavanja u pravnim licima u 2025.godini
Predmet oglasa
Obavještavaju se branioci i članovi njihovih porodica sa prebivalištem na području općine Maglaj koji ostvaruju osnovna prava iz branilačko-invalidske zaštite u općini Maglaj i koji su na evidenciji nadležnog organa za vojne evidencije u općini Maglaj o mogućnosti podnošenja zahtjeva za dodjelu novčanih sredstava u svrhu podsticaja zapošljavanja.
Programom podsticaja zapošljavanja povećava se konkurentnost podnosioca zahtjeva, pripadnika branilačke populacije, na način da isti, aktivno nastupajući na tržištu rada, traže zaposlenje uz bjanko primjerak Ugovora o zapošljavanju kojim će se precizirati obaveze poslodavca, podnosioca zahtjeva, općine/grada i Ministarstva. Predmetnim Ugovorom se Ministarstvo obavezuje obročno isplatiti podsticaj poslodavcu, a poslodavac se obavezuje zaključiti sa korisnikom Ugovor o radu u trajanju od najmanje 12 mjeseci.
Pravo učešća na Javnom pozivu imaju:
- a) dobitnik ratnog priznanja i odlikovanja;
- b) ratni vojni invalid;
- c) demobilizirani branilac koji je u periodu od 06.04.1992. do 23.12.1995.godine u sastavu Oružanih snaga proveo najmanje 24 mjeseca, odnosno 12 mjeseci, ukoliko je u OS pristupio kao maloljetno lice ili 6 mjeseci po punoljetstvu;
- d) član porodice šehida, poginulih, umrlih i nestalih branilaca-korisnik porodične invalidnine;
- e) član porodice poginulog, umrlog i nestalog dobitnika ratnog priznanja i odlikovanja -korisnik mjesečnog novčanog dodatka;
- f) član porodice umrlog ratnog vojnog invalida - korisnik porodične invalidnine i
- g) član porodice umrlog demobiliziranog branioca - supružnik koji nije zasnovao bračnu ili vanbračnu zajednicu i dijete dok je na redovnom školovanju.
Posebni korisnici
- a) dijete šehida, poginulog, umrlog i nestalog branioca nakon prestanka prava na porodičnu invalidninu i dijete umrlog dobitnika ratnog priznanja ili odlikovanja kojem je prestalo pravo na mjesečni novčani dodatak;
- b) dijete umrlog ratnog vojnog invalida kojem je prestalo pravo na porodičnu invalidninu do navršene 35 godine života;
- c) dijete umrlog demobiliziranog branioca koji je u periodu od 06.04.1992. do 23.12.1995.godine u sastavu Oružanih snaga proveo najmanje 24 mjeseca, odnosno 12 mjeseci, ukoliko je u OS pristupio kao maloljetno lice ili 6 mjeseci po punoljetstvu, do navršenih 35 godina života;
- d) dijete dobitnika ratnog priznanja i odlikovanja, do navršenih 30 godina života;
- e) dijete ratnog vojnog invalida do navršenih 30 godina života i
- f) dijete demobiliziranog branioca, koji je u periodu od 06.04.1992. do 23.12.1995.godine u sastavu Oružanih snaga proveo najmanje 24 mjeseca, odnosno 12 mjeseci, ukoliko je u OS pristupio kao maloljetno lice ili 6 mjeseci po punoljetstvu, do navršenih 30 godina života.Predmetna novčana sredstva mogu biti odobrena posebnim korisnicima ako se na iste odnosi jedan od slijedećih slučajeva:
- da opredjeljena novčana sredstva nisu utrošena;
- nedovoljnog broja odobrenih zahtjeva iz određene lokalne zajednice i
- utvrđivanja teških socijalno-ekonomskih prilika u porodici podnosioca zahtjeva.
Potrebna dokumentacija koju prilažu kandidati za dodjelu sredstava (original ili ovjerene kopije ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja zahtjeva):
- za pripadnike branilačke populacije:
- -zahtjev za podsticajna novčana sredstva;
- -dokaz o pripadnosti branilačkoj populaciji: rješenje nadležne gradske/općinske službe o priznavanju svojstva dobitnika ratnog priznanja i odlikovanja i ratnog vojnog invalida, odnosno člana porodice šehida, poginulog, umrlog, nestalog branioca i člana uže porodice poginulog, umrlog ili nestalog dobitnika ratnog priznanja i odlikovanja, ili uvjerenje nadležnog organa izdatog u skladu sa Zakonom o upravnom postupku ("Službene novine FBiH" broj 2/98, 48/99 i 61/22), a demobilizirani braniocu uvjerenje VFMB-3a izdato od strane nadležne Grupe za pitanja evidencija iz oblasti vojne obaveze;
- -uvjerenje o kretanju izdata od nadležnog MUP-a (Uvjerenje PBA-4A);
- -uvjerenje nadležne Službe za zapošljavanje da se podnosilac zahtjeva nalazi na evidenciji nezaposlenih lica;
- -obrazac JS 3650 (Informacija o uplaćenim doprinosima) izdat od nadležne Poreske uprave;
- -uvjerenje o bračnom stanju za supružnika umrlog demobiliziranog branioca;
- -izvod iz matične knjige rođenih za djecu branilaca.
Nakon pregleda prijave gradska/općinska komisija, koja je utvrdila urednost dokumentacije, poziva podnosioca zahtjeva da preuzime neovjeren Ugovor o zapošljavanju. Podnosilac zahtjeva je dužan, nakon ovjere ugovora od strane poslodavca, isti dostaviti gradskoj/općinskoj službi, uz sljedeću dokumentaciju o poslodavcu:
- -rješenje o registraciji (za privredne subjekte);
- -uvjerenje nadležne porezne uprave o uplaćenim doprinosima;
- -uvjerenje nadležne porezne uprave o uplaćenim direktnim porezima;
- -uvjerenje Uprave za indirektno oporezivanje o uplaćenim indirektnim porezima.
Visina sredstva
- *820,00 KM po jednom novozaposlenom radniku;
Postupak odobravanja sredstava
Zahtjev za podsticaj zapošljavanja zainteresovani kandidati podnose na obrascu kojeg propisuje ministar Ministarstva, uz obavezno prilaganje kompletne dokumentacije, kao dokaza o ispunjavanju uslova Javnog poziva.
Sve potrebne informacije mogu se dobiti u nadležnoj Službi branilačko-invalidske zaštite općine/grada i Ministarstvu.
Prijave na oglas se mogu izvršiti zaključno sa 06.2025. godine.
Podnošenje zahtjeva
Obrasce zahtjeva zainteresovani kandidati mogu preuzeti u nadležnoj službi općine Maglaj
Podnosilac je dužan svojeručno potpisati zahtjev, kojim potvrđuje da je priložio svu potrebnu dokumentaciju traženu Javnim pozivom (original ili ovjerene kopije ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja zahtjeva).
Zahtjevi sa kompletiranom dokumentacijom dostavljaju se nadležnoj službi općine/grada.
Nepotpuni, neblagovremeni i neuredni zahtjevi neće biti uzeti u razmatranje.
Sve imenice upotrebljene u muškom ili ženskom rodu u ovom Javnom pozivu odnose se oba spola.