• Viteška ulica br. 4
  • Maglaj 74250 | BA

NOVOSTI

Press Općina Maglaj  /  17.08.2022

KJD MAGLAJ: JAVNI OGLAS ZA PRIJEM RADNIKA

 

Na osnovu člana 4. i člana 8. Uredbe o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru ZE-Do kantona (Službene novine ZDK br. 8/19, 6/20, 19/20) , člana  4. stav (1) i (2) Pravilnika o postupku prijema u radni odnos u KJD d.o.o. Maglaj broj 01-947/19, 01-1261/19 i Odluke o potrebi prijema u radni odnos broj  01- 1131/22 od dana 16.08.2022. godine, raspisuje se:

 

JAVNI OGLAS ZA PRIJEM RADNIKA

 

KJD d.o.o. Maglaj, sa sjedištem na adresi Ulica mladih br. 4 Maglaj,  na osnovu ukazane potrebe raspisuje javni oglas za prijem radnika na sljedeće radno mjesto:

Operater obračuna i fakturisanja – 1 izvršilac na određeno vrijeme, do povratka radnice sa porođajnog odsustva, a najduže do jedne godine, uz ugovoreni probni rad u trajanju od tri mjeseca.

 

Opis poslova:

- Organizuje i vrši mjesečni obračun i štampu računa za korisnike komunalnih usluga; vrši svakodnevno fakturisanje usluga na osnovu dnevnih naloga, specifikacija, izvršenih uplata i u vezi s tim odgovoran je za dnevno ispostavljene fiskalne račune, kao i za tačnost i unos masovnih fiskalnih računa na svaki pojedinačno ispostavljeni račun i ažuriranje podataka sa poreznom upravom; vrši knjiženje uplata uplaćenih putem izvoda poslovnih banaka, kontaktira sa strankama i rješava reklamacije stranaka ili daje stručne upute strankama korisnicima usluga; izrađuje ugovore za korisnike na osnovu datih elemenata i po potrebi vrši ažuriranje postojećih i sve ih zavodi u index potpisanih i nepotpisanih ugovora; obavlja direktno kontakt u dijelu svog posla sa sistemom AOP-a i vrši prenose podataka u određene baze; vrši unos novih aplikacija, vrši i održavanje veze u bazama sa programerima, analizira predmete dostavljene iz pravne službe po pitanju potraživanja za komunalne usluge; priprema opomene inkasantima za teren; zadužuje inkasante za vrijednosne blokove, vodi računa o njihovoj realizaciji; postupa u skladu sa Etičkim kodeksom, te drugim općim aktima poslodavca; priprema pravnoj službi podatke za izradu opomena neplatišama usluga, ili izrađuje opomene; izrađuje sporazume o plaćanju u ratama u dogovoru sa rukovodiocem službe i prati njihovu realizaciju; poduzima aktivnosti kod nerealizovanih sporazuma, na način da sve potrebne informacije dostavlja pravnoj službi radi pokretanja tužbi i prijedloga za izvršenje;

-Redovno analizira kartice korisnika usluga i brine da ne dolazi do zastare neplaćenih potraživanja; ažurira matičnu bazu podataka sa svim promjenama u vezi sa korisnicima usluga; sarađuje sa inkasantima i putem inkasanata dolazi do određenih informacija sa terena; za svoj rad odgovara Rukovodiocu i Direktoru. Iznos osnovne plate 408 x 2,65.

Uslovi za obavljanje poslova Operater obračuna i fakturisanja su, pored općih uslova propisanih Zakonom o radu: VSS – Ekonomski fakultet, poznavanje propisa iz oblasti računovodstva i finansija i privrednog prava, poznavanje propisa kojim se uređuju komunalne djelatnosti, poznavanje rada na računaru , sposobnost timskog rada, komunikativnost.

Potrebno radno iskustvo: najmanje 1 godina u struci.

 

Kandidati su dužni dostaviti:

  1. Potpisanu prijavu na javni oglas, koja sadrži kraću biografiju, sa podacima o adresi, broju telefona i e – mail adresi, ukoliko istu posjeduju,
  2. Diplomu o završenom ekonomskom fakultetu,
  3. Dokaz o traženom radnom iskustvu u struci (na osnovu kojeg se sa sigurnošću može utvrditi ukupno ostvareno radno iskustvo u struci, nakon sticanja stručne spreme koja se traži za radno mjesto),
  4. Dokaz o boračkom statusu (ukoliko je kandidat pripadnik boračke kategorije).

 

Kandidati su dužni uz pisanu prijavu priložiti naprijed navedenu traženu dokumentaciju u originalu ili ovjerenoj kopiji.

Kandidati čije prijave budu uredne, potpune i blagovremene će biti pozvani na usmeni i pismeni stručni ispit.

Kriteriji na osnovu kojih će se vršiti bodovanje kandidata su razmatranje dostavljene dokumentacije,  te uspjeh na pismenom i usmenom stručnom ispitu.

 

Oblast i literatura iz koje će biti pismeni i usmeni stručni ispit:

  • -Zakon o računovodstvu i reviziji FBiH
  • -Zakon o porezu na dodatu vrijednost BiH
  • -Zakon o porezu na dohodak FBiH , Pravilnik o primjeni Zakona o porezu na dohodak FBiH
  • -Zakon o obligacionim odnosima FBiH
  • -Zakon o privrednim društvima FBiH
  • -Zakon o komunalnim djelatnostima ZDK.

 

Urednom prijavom na javni oglas smatra se prijava koja je potpisana od strane podnosioca.

Potpunom prijavom smatra se prijava uz koju su priloženi svi dokazi o ispunjavanju općih i posebnih uslova naznačeni u javnom oglasu za prijem u radni odnos.

Blagovremenom prijavom smatra se prijava koja je podnesena u roku koji je određen u javnom oglasu za prijem u radni odnos.

 

Krajnji rok za podnošenje prijave je 26.08.2022. godine.

Izabrani kandidat će biti u obavezi u roku od 15 dana od dana primanja obavještenja o njegovom izboru dostaviti ljekarsko uvjerenje.

Prijava na javni oglas se podnosi na adresu KJD d.o.o. Maglaj, Ulica mladih br. 4 Maglaj, u zatvorenoj koverti, sa naznakom „NE OTVARAJ-PRIJAVA NA JAVNI OGLAS“ i treba da je uredna, potpuna i blagovremena.

Za sva dodatna obavještenja pozvati na broj telefona: 032-603-523.