Obavještavaju se branioci i članovi njihovih porodica sa prebivalištem na području općine Maglaj, kao i povratnici u Republiku Srpsku koji ostvaruju osnovna prava iz branilačko-invalidske zaštite u općini Maglaj i koji su na evidenciji nadležnog organa za vojne evidencije o mogućnosti podnošenja zahtjeva za dodjelu jednokratnih, nepovratnih novčanih sredstava u svrhu podsticaja samozapošljavanja i to:
*Varijanta a) – u slučaju kada podnositelj zahtjeva nije osnovao obrt
Svi podnositelji zahtjeva kojima budu odobreni podsticaji, u skladu sa varijantom a), a po isteku perioda od 36 mjeseci od dana dobijenog podsticaja brišu se sa evidencije nezaposlenih osoba. Gradska/općinske službe dostavljaju obavijest JU Služba za zapošljavanje ZDK o korisnicima podsticaja, s ciljem njihovog brisanja sa evidencije nezaposlenih osoba;
*Varijanta b) - u slučaju kada je podnositelj zahtjeva, po raspisanom javnom pozivu ovog Programa registrovao djelatnost ne ranije od 01.01.2016.godine;
*Varijanta c) - u slučaju kada je podnositelj zahtjeva korisnik Programa podsticaja samozapošljavanja ovoga Ministarstva iz prethodnih godina, a koji je svojim zalaganjem ostvario nadprosječne poslovne rezultate, te koji ima planove proširenja poslovne djelatnosti; ili upošljava člana vlastitog domaćinstva koji nema prava prednosti u zapošljavanju po članu 15. Zakona o dopunskim pravima branilaca i članova njihovih porodica.
- Pravo učešća na oglasu imaju:
- -Dobitnici ratnih priznanja i odlikovanja
- -Ratni vojni invalidi.
- -Demobilizirani branioci, koji su u Oružanim snagama RBiH proveli najmanje 24 mjeseca u periodu od 06.04.1992. do 23.12.1995. godine osim lica koja su u OS pristupili kao maloljetni ili neposredno po punoljetstvu, a sa minimalno 12 mjeseci provedenih u OS RBiH.
- -Djeca poginulih branilaca do 35 godina života, djeca umrlih RVI i djeca umrlih nosilaca najvećih ratnih priznanja, do navršenih 30 godina života.
- -Udovice poginulih branilaca.
- Udovice ratnih vojnih invalida koja je sa istim živjela u braku najmanje dvije posljednje godine dana prije smrti.
- -Djeca umrlih demobiliziranih branilaca koji su Oružanim snagama RBiH proveli najmanje 24 mjeseca u periodu od 06.04.1992. do 23.12.1995. godine koja su sa istim živjela u zajedničkom domaćinstvu ili ga je isti izdržavao najmanje posljednju godinu dana prije smrti, do navršenih 30 godina života.
- -Udovice umrlih demobiliziranih branilaca koji su Oružanim snagama RBiH proveli najmanje 24 mjeseca u periodu od 06.04.1992. do 23.12.1995. godine i koja je sa istim živjela u braku najmanje dvije posljednje godine dana prije smrti;
- -U posebnim slučajevima, demobilizirane branioce, koji su u Oružanim snagama RBiH proveli najmanje 18 mjeseci u periodu od 06.04.1992. do 23.12.1995. godine, ministar Ministarstva može uključiti u ovaj Program.
- Potrebna dokumentacija koju prilažu kandidati za dodjelu sredstava (original ili ovjerene kopije ne starije od 3 mjeseci od dana podnošenja zahtjeva)
– za aplikante na varijantu a):
- -Dokaz o statusu branioca i člana njegove porodice
- -Uvjerenje o provedenom vremenu u Oružanim snagama
- -Potvrda o prebivalištu izdata od CIPS-a
- -Potvrda o kretanju izdata od MUP-a
- -Kopija lične karte
- -Ovjerena izjava o zajedničkom domaćinstvu (kućna lista)
- -Potvrda JU Služba za zapošljavanje – kojom aplikant dokazuje da se u prehodnih 6 mjeseci prije podnošenja zahtjeva vodi na evidenciji nezaposlenih lica, ili Potvrda JU Služba za zapošljavanje – kojom aplikant dokazuje da se u prehodna 3 mjeseca prije podnošenja zahtjeva vodi na evidenciji nezaposlenih lica zahtjeva, uz pismeno obrazloženje podositelja zahtjeva sa navedenim razlogom otkaza u prethodnom zaposlenju
- -Uvjerenje nadležne Poreske uprave o nepostojanju neizmirenih poreskih obaveza
- -Dokaz o pravnom osnovu raspolaganja nad predmetnim resursima potrebnim za bavljenje planiranim poslovanjem (zemljište, hale za proizvodnju, poslovni prostor itd.), npr. ugovor o kupoprodaji, ugovor o zakupu i sl.
- -Potvrda nadležne općinske/gradske službe prema mjestu prebivališta da je podnositelj upisan u Registar poljoprivrednih gazdinstava (samo za podositelje zahtjeva čija je namjena poljoprivredna djelatnost)
- -Izjava da će izvršiti nabavku resursa u smislu kompletiranja proizvodnje potpisana od strane podnositelja izjave i ovjerena od strane općinskog/gradskog organa
– za aplikante na varijantu b):
- Dokaz o statusu branioca i člana njegove porodice
- Uvjerenje o provedenom vremenu u Oružanim snagama
- Potvrda o prebivalištu izdata od CIPS-a
- Potvrda o kretanju izdata od MUP-a
- Kopija lične karte
- Uvjerenje nadležne Poreske uprave o nepostojanju neizmirenih poreskih obaveza
- Korisnik je dužan dostaviti dokaz o registraciji planirane djelatnost nakon 01.01.2016.godine, a najkasnije sa 15.04.2018.godine
- Korisnik je dužan dostaviti plan poslovnih aktivnosti kojim će dokazati poznavanje planirane poslovne aktivnosti sa stanovišta ulaganja, profita i tržišta iste.
-za aplikante na varijantu c):
- -Uvjerenje nadležne Poreske uprave o nepostojanju neizmirenih poreskih obaveza za aplikanta;
- -Uvjerenje nadležne Poreske uprave o nepostojanju neizmirenih poreskih obaveza za registrovanu djelatnost;
- -Bilans stanja i bilans uspjeha za 2017.godinu ovjeren od nadležnog organa (FIA)
- -ako su dodatna sredstva potrebna za namjenu proširenja djelatnosti - Plan proširenja poslovne djelatnosti
- -ako su dodatna sredstva potrebna za namjenu zapošljavanja člana vlastitog domaćinstva - kućna lista i dokaz o srodstvu (rodni list, vjenčani list i sl.).
- -Izjava korisnika o učešću u prethodnim projektima Ministarstva
Visina sredstva
- -Varijanta a) – 3.000,00KM;
- -Varijanta b) – 7.000,00KM.
- -Varijanta c) – do 5.000,00KM
Postupak odobravanja sredstava
Zahtjev za podsticaj samozapošljavanja zainteresovani kandidati podnose samo na za to posebnom (propisanom obrascu) od strane Ministarstva, uz obavezno prilaganje kompletne dokumentacije, kao dokaza o ispunjavanju uslova javnog poziva.
Na osnovu donešene odluke Ministarstva, općina/grad, Ministarstvo i korisnik potpisati će ugovor kojim će biti detaljno regulisane sve obaveze strana u postupku.
Sve potrebne informacije mogu se dobiti u nadležnoj Službi boračko-invalidske zaštite općine/grada i Ministarstvu.
Prijave na oglas se mogu izvršiti zaključno sa 15.04.2018.godine.
Podnošenje zahtjeva
Obrasce zahtjeva zainteresovani kandidati mogu preuzeti pri nadležnoj službi Općine Maglaj.
Podnosilac je dužan svojeručno potpisati zahtjev, kojim potvrđuje i da je priložio svu potrebnu dokumentaciju traženu javnim pozivom (original ili ovjerene kopije ne starije od 3 mjeseci od dana podnošenja zahtjeva).
Zahtjevi sa kompletiranom dokumentacijom dostavljaju se nadležnoj službi Općine / grada.
Nepotpuni, neblagovremeni i neuredni zahtjevi neće biti uzeti u razmatranje.