• Viteška ulica br. 4
  • Maglaj 74250 | BA

NOVOSTI

Press Općina Maglaj  /  27.03.2018

Oglas za dodjelu podsticaja samozapošljavanja pripadnika branilačke populacije u Zeničko-dobojskom kantonu

 

Obavještavaju se branioci i članovi njihovih porodica sa prebivalištem na području općine Maglaj, kao i povratnici u Republiku Srpsku koji ostvaruju osnovna prava iz branilačko-invalidske zaštite u općini Maglaj i koji su na evidenciji nadležnog organa za vojne evidencije o mogućnosti podnošenja zahtjeva za dodjelu jednokratnih, nepovratnih novčanih sredstava  u svrhu podsticaja samozapošljavanja i to:

 

*Varijanta a) – u slučaju kada podnositelj zahtjeva nije osnovao obrt

Svi podnositelji zahtjeva kojima budu odobreni podsticaji, u skladu sa varijantom a), a po isteku perioda od 36 mjeseci od dana dobijenog podsticaja brišu se sa evidencije nezaposlenih osoba. Gradska/općinske službe dostavljaju obavijest JU Služba za zapošljavanje ZDK o korisnicima podsticaja, s ciljem njihovog brisanja sa evidencije nezaposlenih osoba;

*Varijanta b) - u slučaju kada je podnositelj zahtjeva, po raspisanom javnom pozivu ovog Programa registrovao djelatnost ne ranije od 01.01.2016.godine;

*Varijanta c) - u slučaju kada je podnositelj zahtjeva korisnik Programa podsticaja samozapošljavanja ovoga Ministarstva iz prethodnih godina, a koji je svojim zalaganjem ostvario nadprosječne poslovne rezultate, te koji ima planove proširenja poslovne djelatnosti; ili upošljava člana vlastitog domaćinstva koji nema prava prednosti u zapošljavanju po članu 15. Zakona o dopunskim pravima branilaca i članova njihovih porodica.

 

  • Pravo učešća na oglasu imaju:
  • -Dobitnici ratnih priznanja i odlikovanja
  • -Ratni vojni invalidi.
  • -Demobilizirani branioci, koji su u Oružanim snagama RBiH proveli najmanje 24 mjeseca u periodu od 06.04.1992. do 23.12.1995. godine osim lica koja su u OS pristupili kao maloljetni ili neposredno po punoljetstvu, a sa minimalno 12 mjeseci provedenih u OS RBiH.
  • -Djeca poginulih branilaca do 35 godina života, djeca umrlih RVI i djeca umrlih nosilaca najvećih ratnih priznanja, do navršenih 30 godina života.
  • -Udovice poginulih branilaca.
  • Udovice ratnih vojnih invalida koja je sa istim živjela u braku najmanje dvije posljednje godine dana prije smrti.
  • -Djeca umrlih demobiliziranih branilaca koji su Oružanim snagama RBiH proveli najmanje 24 mjeseca u periodu od 06.04.1992. do 23.12.1995. godine koja su sa istim živjela u zajedničkom domaćinstvu ili ga je isti izdržavao najmanje posljednju godinu dana prije smrti, do navršenih 30 godina života.
  • -Udovice umrlih demobiliziranih branilaca koji su Oružanim snagama RBiH proveli najmanje 24 mjeseca u periodu od 06.04.1992. do 23.12.1995. godine i koja je sa istim živjela u braku najmanje dvije posljednje godine dana prije smrti;
  • -U posebnim slučajevima, demobilizirane branioce, koji su u Oružanim snagama RBiH proveli najmanje 18 mjeseci u periodu od 06.04.1992. do 23.12.1995. godine, ministar Ministarstva može uključiti u ovaj Program.

 

  • Potrebna dokumentacija koju prilažu kandidati za dodjelu sredstava (original ili ovjerene kopije ne starije od 3 mjeseci od dana podnošenja zahtjeva)

                         – za aplikante na varijantu a):

  • -Dokaz o statusu branioca i člana njegove porodice
  • -Uvjerenje o provedenom vremenu u Oružanim snagama
  • -Potvrda o prebivalištu izdata od CIPS-a
  • -Potvrda o kretanju izdata od MUP-a
  • -Kopija lične karte
  • -Ovjerena izjava o zajedničkom domaćinstvu (kućna lista)
  • -Potvrda JU Služba za zapošljavanje – kojom aplikant dokazuje da se u prehodnih 6 mjeseci prije podnošenja zahtjeva vodi na evidenciji nezaposlenih lica, ili Potvrda  JU Služba za zapošljavanje – kojom aplikant dokazuje da se u prehodna 3 mjeseca prije podnošenja zahtjeva vodi na evidenciji nezaposlenih lica zahtjeva, uz pismeno obrazloženje podositelja zahtjeva sa navedenim razlogom otkaza u prethodnom zaposlenju
  • -Uvjerenje nadležne Poreske uprave o nepostojanju neizmirenih poreskih obaveza
  • -Dokaz o pravnom osnovu raspolaganja nad predmetnim resursima potrebnim za bavljenje planiranim poslovanjem (zemljište, hale za proizvodnju, poslovni prostor itd.), npr. ugovor o kupoprodaji, ugovor o zakupu i sl.
  • -Potvrda nadležne općinske/gradske službe prema mjestu prebivališta da je podnositelj upisan u Registar poljoprivrednih gazdinstava (samo za podositelje zahtjeva čija je namjena poljoprivredna djelatnost)
  • -Izjava da će izvršiti nabavku resursa u smislu kompletiranja proizvodnje potpisana od strane podnositelja izjave i ovjerena od strane općinskog/gradskog organa

 

                         – za aplikante na varijantu b):

  • Dokaz o statusu branioca i člana njegove porodice
  • Uvjerenje o provedenom vremenu u Oružanim snagama
  • Potvrda o prebivalištu izdata od CIPS-a
  • Potvrda o kretanju izdata od MUP-a
  • Kopija lične karte
  • Uvjerenje nadležne Poreske uprave o nepostojanju neizmirenih poreskih obaveza
  • Korisnik je dužan dostaviti dokaz o registraciji planirane djelatnost nakon 01.01.2016.godine, a najkasnije sa 15.04.2018.godine
  • Korisnik je dužan dostaviti plan poslovnih aktivnosti kojim će dokazati poznavanje planirane poslovne aktivnosti sa stanovišta ulaganja, profita i tržišta iste.
  •  

                         -za aplikante na varijantu c):

  • -Uvjerenje nadležne Poreske uprave o nepostojanju neizmirenih poreskih obaveza za aplikanta;
  • -Uvjerenje nadležne Poreske uprave o nepostojanju neizmirenih poreskih obaveza za registrovanu djelatnost;
  • -Bilans stanja i bilans uspjeha za 2017.godinu ovjeren od nadležnog organa (FIA)
  • -ako su dodatna sredstva potrebna za namjenu proširenja djelatnosti - Plan proširenja poslovne djelatnosti
  • -ako su dodatna sredstva potrebna za namjenu zapošljavanja člana vlastitog domaćinstva - kućna lista i dokaz o srodstvu (rodni list, vjenčani list i sl.).
  • -Izjava korisnika o učešću u prethodnim projektima Ministarstva

 

Visina sredstva

  • -Varijanta a) – 3.000,00KM;
  • -Varijanta b) – 7.000,00KM.
  • -Varijanta c) – do 5.000,00KM

 

Postupak odobravanja sredstava

Zahtjev za  podsticaj samozapošljavanja zainteresovani kandidati podnose samo na za to posebnom (propisanom obrascu) od strane Ministarstva, uz obavezno prilaganje kompletne dokumentacije, kao dokaza o ispunjavanju uslova javnog poziva.

Na osnovu donešene odluke Ministarstva, općina/grad, Ministarstvo i korisnik potpisati će ugovor kojim će biti detaljno regulisane sve obaveze strana u postupku.

Sve potrebne informacije mogu se dobiti u nadležnoj Službi boračko-invalidske zaštite općine/grada i Ministarstvu.

 

Prijave na oglas se mogu izvršiti zaključno sa 15.04.2018.godine.

 

Podnošenje zahtjeva

Obrasce zahtjeva zainteresovani kandidati mogu preuzeti pri nadležnoj službi Općine Maglaj.

Podnosilac je dužan svojeručno potpisati zahtjev, kojim potvrđuje i da je priložio svu potrebnu dokumentaciju traženu javnim pozivom (original ili ovjerene kopije ne starije od 3 mjeseci od dana podnošenja zahtjeva).

Zahtjevi sa kompletiranom dokumentacijom dostavljaju se nadležnoj službi Općine / grada.

 

  Nepotpuni, neblagovremeni i neuredni zahtjevi neće biti uzeti u razmatranje.